13 May 2012









Hai semua....slmat ptg..ptg la kan...pkoi 4.30 dah...hehhe
aqi nie p se3kolah meluat gleee.....
ada jgk nowh peqangai cm 2....p***q lg.....
wooiiii...jgn ingat ang 2 sekolah 2....dah blh wt pala la kononnya...pirraahhh.....bleh blah la nag 2....
sapa yg teqasa sgt 2...amik la......

BTW.....HEPY MOTHERS DAY.....hehehehe....ingat la jasa mak kita....
jgn lawan ckp dy...
dy mqah coz dy sy kita....remember 2.....

ha....p sek aqi nie...ada la wt LDK....wt presentation la....
aku dah besa smua 2...
yg lain pakat malu2....bukan aku nk kata aku x malu tp....kena pandai la....nanti dlm kls kena wt present 2 jgk...better bljaq dr sekaqang....
aku wt presentation gan group aku td....aku bg siap dgn pantun...hehhe...mmg aku wt pantu.....sowie...bkn ciplak2 ok!!!x maen arrrr....
 aku bangga dgn diqi aku....hehehhe....

esok....14/5/2012....aku x p sekolah...atas sbb2 yg tertentu....hehehe...kpd gr oup aku 2...pkiaq la idea ampa sendiqi...hahah...aku x msok esok k!!!apa2 pown....GENIUS MIND...CAIYOKKK!!!!
 

No comments:

Post a Comment