25 Mar 2012

hola......



apa kbaq smua????lma x tlis kat sini....al maklumlah.....broadband x ada...hahah....skung bqu ada blik...
aku chat je....slama a ku x post kat sini...mcm2 bnda terjd kat aku...

aku dah lulus dah keta....alhamdulillah.....
spm aku????tok sah tny...hahaha....tp aku ckp ok la....lulus smua...
bqu2 nie keeluaq gan kwn2...ada jgk la pakwe aku....mmg best gle kluaq gan depa....tapi ada la 1 2 perkara aku x bqapa  nk berkenan.....mcm2 peqangai manusia kan....
una pown dah blik dah dr plkn....nampak kurus la....

pakwe aku dpt cemerlang la dlm spm dy...jelezzzzzz gleeeeeeeeeeeee aku....huh!!!!
aku ja yg x cerdik g....huahuahua...
jgn mrh syg....

jah,opie,una pa....smua lulus jgk....

mmg best gle la....

i2 je kowt aku nk kongsi kat sini....yg lain2 2....x pyah la ampa tau....
biarlah terbuku dihati....(ayat tah apa2)

No comments:

Post a Comment