22 Jan 2012




  • dah bnyk aqi aku x update blog aku nie!!!huhuhu...maklumlah sibuuk skit.....last aku update blog bla x taw.....aku pown lupa dah....ok....aku start haqi khamis la nowh....
  • 19/1/12....ok....pada haqi nie aku ikot kak aku p ALOR SETAR....hahhaha...tgk dy ada turnament bowling.....lenguh gla kowt....p nek moto ja...hahahha....mmg best arrr tgk depa lawan bowling.....men smpai 6 game kowt....luka hbs jaqi kak aku 2....hehhehe....tapi ok la dy men....dy dpat skor keseluruhan sebnyk 600++.....hehhehe....
  • 20/1/12....haqi jumaat kan....PENGHULU SEGALA HARI....haqi nie ang aku mai mkn nasi kat umah aku...mkn besaq arrr.....jenuuhhhh msk...huahuahua...tapi best la mkn qamai2....kak aku qeja aqi nie....hhhmmmm....smpai ptg plak 2....haaa!!!!aqi nie jgk la ulaq msok umah aku....masa 2 aku dok kuak lentang la dlm bilik aku 2....tetiba ja ulaq 2 jatoh atas kaki aku....menggelupoq aku...hhuhuhu...aku hbq kat mak aku kata ada ulaq dlm blik....dy x aya..huhuhu...p suluh tgk.....tgk2 ulaq tedund selaaaa.....wwwwwaaahhhhh!!!!!tkot aku....call ayah aku suqoh blik.....dy la hero aku mlm 2....hehehhe...berjaya membunuh ulaq tersebut.....kata owg...ulaq 2 x blh bunuh dlm umah....sbb..............huhuhu....tkot aku...mlm 2 tdoq x lena aku...teqasa geli ja ulaq 2 mai men kat kaki aku.....
  • 21/1/12....wak2 nie x wt apa pown....aku lpak2 je kat umah gan kak aku...kami msk...pas2 siap2 p mkn kenduqi...huhuhu
  • 22/1/12.....hari nie la 2!!!!hehhehe....bgon ja pagi nie ingatkan nk bsoh bju...tgk2 air pown x de....hareee btolll....hehheh....sakgi nak p amik lesen sat....

No comments:

Post a Comment